Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
peaceinhabit.pl
Sklep internetowy działający pod adresem www.peaceinhabit.pl prowadzony jest przez Pawła Rutkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Paweł Rutkowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą: Grądach (05-084) przy ul. Cichej 12a, NIP 5321981607, zwana dalej „Sprzedawcą”.
Sprzedawca ustanowił elektroniczny punkt kontaktowy dedykowany do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją Europejską oraz Radą ds. Usług Cyfrowych, dostępny pod adresem: pawel@peaceinhabit.pl . Punkt ten może być również wykorzystywany przez Klientów w celu bezpośredniego i sprawnego kontaktu ze Sprzedawcą. Alternatywnie, możliwe jest nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą w formie pisemnej na adres korespondencyjny: 05-084 Grądy, ul. Cicha 12a, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy lub telefonicznie pod numerem: +48 518 137 320 (połączenia przyjmowane są w dni robocze, w godzinach 8:00–16:00; koszt połączenia zgodny z taryfą operatora telekomunikacyjnego, z usług którego korzysta Klient). Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ustala się następujące znaczenie dla słów:
-
REGULAMIN – niniejszy regulamin,
-
KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie,
-
PRZEDSIĘBIORCA O UPRAWNIENIACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
-
KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
-
PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
-
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem Sklepu,
-
SKLEP – serwis internetowy dostępny pod adresem www.peaceinhabit.pl , za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
-
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Działalność Sprzedawcy prowadzona za pośrednictwem Sklepu obejmuje sprzedaż Produktów znajdujących się aktualnie w jego asortymencie oraz umożliwienie Klientom składania Zamówień na oferowane Produkty za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. Korzystanie z tej funkcjonalności możliwe jest po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Sklepie lub – alternatywnie – poprzez prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia bez konieczności logowania. Przeglądanie asortymentu Sprzedawcy na stronach produktowych Sklepu odbywa się nieodpłatnie.
-
Sprzedaż prowadzona jest w formie umów zawieranych na odległość, za pośrednictwem Internetu, pomiędzy Klientem składającym Zamówienie a Sprzedawcą, przy wykorzystaniu funkcjonalności Sklepu.
-
Każdy Klient dokonujący zakupu Produktów bądź usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu zobowiązany jest do uprzedniego zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu.
-
W celu usprawnienia komunikacji z Klientami – zarówno potencjalnymi, jak i obecnymi – zaleca się w pierwszej kolejności korzystanie z dedykowanych zakładek informacyjnych dostępnych na stronie Sklepu.
§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu:
-
podłączenie do Internetu,
-
poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
-
Samsung Internet w wersji 10 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, lub
-
Microsoft Edge w wersji 17 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub
-
Mozilla Firefox w wersji 70 lub nowszej z włączoną obsługą apletów JavaScript i Cookies, lub
-
Opera w wersji 60 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript i Cookies, lub
-
Google Chrome w wersji 70 lub nowszej z włączoną obsługą apletów JavaScript i Cookies, lub
-
iOS Safari w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies.
-
aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
-
włączona obsługa Cookies i Java Script
-
program do odczytu plików formatu PDF.
-
W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Sklepu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
-
Dodatkowe wymagania techniczne niezbędne do korzystania z treści cyfrowych dostępnych w ofercie Sprzedawcy w ramach Sklepu:
-
monitor w rozdzielczości nie mniejszej niż 360×640 px w przypadku telefonów , 768×1024 px w przypadku tabletów i 1366×768 px w przypadku komputerów.
-
program do odczytu plików MP4, MKV, AVI, MOV.
-
program do odczytu plików formatu PDF.
-
Szczegółowe wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego odtworzenia danej treści cyfrowej każdorazowo wskazywane są na stronie produktowej przed zawarciem umowy sprzedaży.
-
Złożenie Zamówienia i dokonanie zakupu stanowi jednocześnie oświadczenie Klienta, iż przyjmuje on do wiadomości, że korzystanie ze sprzętu bądź oprogramowania niespełniającego wskazanych wymagań technicznych może uniemożliwić bądź istotnie utrudnić dostęp do zakupionej treści cyfrowej lub korzystanie z niej w sposób zgodny z jej przeznaczeniem.
-
W ramach funkcjonowania Sklepu nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 ust. 1 RODO. Sklep może wykorzystywać profilowanie w celach marketingu bezpośredniego, przy czym decyzje podejmowane na jego podstawie przez Sprzedawcę nie mają wpływu na możliwość zawarcia bądź odmowy zawarcia umowy ani nie ograniczają dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną.
-
Sprzedawca podejmie wszelkie niezbędne działania, zmierzające do zapewnienia nieprzerwanego i bezawaryjnego funkcjonowania Sklepu oraz świadczonych za jego pośrednictwem usług. W przypadku wystąpienia zakłóceń w działaniu Sklepu, Sprzedawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia, w możliwie najkrótszym terminie.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania działania Sklepu w celu przeprowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych.
§ 3 REJESTRACJA
-
Rejestracja w Sklepie ma charakter dobrowolny oraz nieodpłatny i nie stanowi warunku koniecznego do złożenia Zamówienia.
-
Rejestracja w Sklepie następuje poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego, w którym Klient zobowiązany jest do podania danych identyfikacyjnych, adresu poczty elektronicznej oraz hasła, a także do zaakceptowania aktualnie obowiązującego Regulaminu Sklepu i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówień. Rejestracja konta może również nastąpić poprzez zaznaczenie stosownej opcji w toku składania Zamówienia. Na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym przesyłane jest potwierdzenie założenia konta. Z chwilą doręczenia powyższej wiadomości dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie konta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
-
Po dokonaniu skutecznej rejestracji w Sklepie, logowanie następuje z wykorzystaniem danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub danych zmienionych na wniosek Klienta w toku korzystania z konta.
-
Rejestracja oraz logowanie do konta Klienta może również odbywać się poprzez powiązanie konta w Sklepie z kontem użytkownika prowadzonym na portalach Facebook lub Google – poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku i wykonanie instrukcji wskazywanych przez danego dostawcę usługi, umożliwiających prawidłowe przeprowadzenie procesu rejestracji lub logowania.
-
W celu rozwiązania umowy o prowadzenie konta (usunięcia konta Klienta w Sklepie), Klient zobowiązany jest do przesłania wiadomości e-mail z żądaniem usunięcia konta na adres: pawel@peaceinhabit.pl , wskazując jednocześnie dane umożliwiające jego identyfikację jako aktualnie zarejestrowanego użytkownika Sklepu, bądź do skorzystania z odpowiedniej funkcjonalności dostępnej w ustawieniach konta. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Klientowi w okresie, w którym Sprzedawca realizuje Zamówienie złożone przez Klienta – w takim przypadku rozwiązanie umowy o prowadzenie konta wywołuje skutek z chwilą zakończenia realizacji danego Zamówienia.
-
Sklep umożliwia składanie Zamówień bez konieczności rejestracji i logowania. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do każdorazowego wypełnienia formularza elektronicznego, podając dane niezbędne do jego identyfikacji oraz do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Warunkiem złożenia Zamówienia w tym trybie jest zaakceptowanie aktualnego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
§ 4 ZAMÓWIENIA
-
Informacje zamieszczone w Sklepie dotyczące dostępnego asortymentu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a nie ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
-
Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży Produktów wskazanych w Zamówieniu. Proces ten rozpoczyna się poprzez zapoznanie się przez Klienta z cechami świadczenia na stronie produktowej. Klient otrzymuje informację o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności Produktu, jego cenie, sposobach zapłaty oraz wariantach dostawy. Przed ostatecznym złożeniem Zamówienia (poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”), Klient zobowiązany jest do potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
-
Komunikat wyświetlany przez Sklep po kliknięciu przez Klienta przycisku „Zamawiam i płacę”, potwierdzający przyjęcie Zamówienia, stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej, i jest równoznaczny z zawarciem umowy sprzedaży. W przypadku, gdy Klient przerwie proces składania Zamówienia przed zatwierdzeniem Zamówienia poprzez użycie wskazanego przycisku i opuści Sklep, umowa nie zostaje zawarta.
-
Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca zobowiązany jest do podania numeru NIP w formularzu Zamówienia. Brak wskazania numeru NIP skutkuje domniemaniem, że Klient dokonuje zakupu jako Konsument.
-
Ocena, czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) korzysta ze statusu tzw. „przedsiębiorcy-konsumenta”, dokonywana jest przez Sprzedawcę indywidualnie w odniesieniu do konkretnego przypadku oraz na podstawie ewentualnych oświadczeń złożonych przez Klienta w toku składania Zamówienia.
-
Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia jest dokonanie przez Klienta wyboru jednego lub kilku Produktów spośród dostępnych w Sklepie oraz dodanie ich do koszyka.
-
Jakiekolwiek nieuprawnione rejestrowanie, powielanie lub dalsze rozpowszechnianie treści udostępnianych Klientowi w ramach realizacji usługi, stanowiących własność Sprzedawcy, bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy, jest zabronione i stanowi podstawę do podjęcia stosownych kroków prawnych przez Sprzedawcę.W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sprzedawcę czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
- częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Produktów;
- anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 48 godzin od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części Produktów niedostępnych.
§ 5 TREŚCI CYFROWE
- Sprzedawca w ramach oferty dostępnej w Sklepie umożliwia zakup treści cyfrowych, w szczególności ebooków oraz innych materiałów niezapisanych na fizycznym nośniku.
- Zakup dostępu do treści cyfrowych odbywa się zgodnie z ogólną procedurą składania Zamówienia w Sklepie – Klient wybiera interesującą go treść, dodaje ją do koszyka, a następnie dokonuje płatności.
- Przed złożeniem Zamówienia, Klient – zaznaczając odpowiednie pole w formularzu – potwierdza, że został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy zakupu, wynikającej z faktu, iż przedmiotem świadczenia są treści cyfrowe nieutrwalone na fizycznym nośniku, których wykonanie następuje za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia.
- Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia zakupionych treści cyfrowych po zawarciu umowy, chyba że Strony postanowią inaczej. Treści cyfrowe przekazywane są drogą elektroniczną – na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia – jako załącznik lub poprzez link umożliwiający ich pobranie, po zaksięgowaniu płatności.
- W przypadku, gdy Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej niezwłocznie po zawarciu umowy lub w uzgodnionym terminie, Klient będący Konsumentem ma prawo wezwać Sprzedawcę do wykonania świadczenia. Jeśli Sprzedawca nie spełni świadczenia w wyznaczonym dodatkowym terminie, Konsument może odstąpić od umowy. Wezwanie należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. Konsument może także odstąpić od umowy bez uprzedniego wezwania, jeśli Sprzedawca poinformuje go o braku możliwości realizacji w terminie, a termin ten został przez Klienta uprzednio wskazany jako istotny.
- W przypadku treści cyfrowych dostarczanych na materialnym nośniku (np. płyta CD/DVD, pendrive, dysk), zastosowanie znajduje standardowa procedura odstąpienia od umowy opisana w dalszej części Regulaminu.
§ 6 UDZIAŁ W WYDARZENIACH
- Klient nabywa udział w wydarzeniu poprzez dodanie go do koszyka, wybór metody płatności oraz uiszczenie ceny. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedawcy, Klient niezwłocznie otrzymuje potwierdzenie zakupu wraz z podsumowaniem kluczowych informacji dotyczących wydarzenia organizowanego przez Sprzedawcę.
- W przypadku ograniczonej liczby miejsc, o wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatą. Informacja o dostępności miejsc publikowana jest na stronie produktowej danego wydarzenia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołania przed planowaną datą rozpoczęcia, jeśli: (1) nie zostanie osiągnięta minimalna liczba uczestników wskazana na stronie produktowej lub (2) wystąpi zdarzenie losowe uniemożliwiające organizację wydarzenia. W takiej sytuacji Sprzedawca zaproponuje nowy termin wydarzenia, a w razie braku zgody Klienta na zmianę (w terminie 48 godzin od poinformowania, nie później jednak niż do dnia poprzedzającego wydarzenie) – dokona niezwłocznego zwrotu pełnej wpłaconej kwoty.
- Klient może zrezygnować z uczestnictwa w wydarzeniu najpóźniej na 24 godziny przed jego rozpoczęciem i otrzymać pełny zwrot dokonanej płatności. Odstąpienie po tym terminie, ale jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia, jest dopuszczalne, jednak skutkuje potrąceniem 50% wniesionej opłaty.
- Nieobecność Klienta na wydarzeniu bez uprzedniego, formalnego zgłoszenia rezygnacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny za udział i nie uprawnia do zwrotu jakiejkolwiek części dokonanej wpłaty.
- Klient, który dokonał i opłacił Zamówienie we własnym imieniu, może wskazać inną osobę do udziału w wydarzeniu na swoje miejsce, pod warunkiem poinformowania Sklepu co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po zakończeniu wydarzenia Klient otrzymuje certyfikat potwierdzający jego ukończenie.
- Udział w wydarzeniu może wiązać się z koniecznością wypełnienia testów, formularzy lub weryfikacji wiedzy po jego zakończeniu. Szczegółowe zasady oceny, przebieg wydarzenia oraz wymagania wobec uczestników zostaną przedstawione przez prowadzącego na początku wydarzenia lub – w przypadku wydarzeń cyklicznych – podczas pierwszego spotkania.
§ 7 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
-
Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.
-
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
- Przelew tradycyjny,
- Płatności Tpay
-
W razie dokonania Zamówienia, a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu 48 godzin, Zamówienie zostaje anulowane.
-
Sprzedawca w ramach Sklepu może ogłaszać promocje na Produkty. Wtenczas w razie posiadania kuponu rabatowego Klient może go wykorzystać – w ramach obowiązującej promocji - przez wpisanie kodu rabatowego po przejściu do koszyka zakupowego i kliknięciu „Dodaj”. System Sklepu, po weryfikacji kodu rabatowego, uwzględni go w rozliczeniu Zamówienia, co będzie automatycznie odzwierciedlone przez zmianę ceny Zamówienia lub dodanie innych opcji rabatowych w zależności od rodzaju kuponu rabatowego.
§ 8 REKLAMACJE
-
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu zgodnego z umową i bez wad oraz do należytego wykonywania umówionych usług.
-
W przypadku umów zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
-
W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sprzedawcę o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na innym trwałym nośniku.
-
Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, dopiero gdy:
-
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową;
-
Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;
-
brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
-
brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
-
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
-
Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
-
W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta.
§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, wynikające z uprawnień przysługujących konsumentowi. Wyłączenie to następuje na podstawie art. 38 pkt 1 i 12 ustawy o prawach konsumenta, ponieważ umowa zawierana ze Sprzedawcą dotyczy dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które konsument zobowiązany jest do zapłaty, a realizacja świadczenia następuje za jego wyraźną i uprzednią zgodą. Klient zostaje poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjmuje to do wiadomości, a Sprzedawca przekazuje mu stosowne potwierdzenie. Ewentualne odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
§ 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Sklepu.
§ 11 PRAWA AUTORSKIE
Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Dla każdego Produktu zakupionego od Sprzedawcy wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Dokument ten jest dostarczany elektronicznie na adres e-mail wskazany przez Klienta. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna ze zgodą na otrzymywanie faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w formie elektronicznej.
-
Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
-
Wszelkie spory pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy, z zastrzeżeniem, że w przypadku Klientów będących Konsumentami zastosowanie mają przepisy postępowania cywilnego określające właściwość sądu.
-
Regulamin podlega prawu polskiemu i na jego podstawie będzie interpretowany.
-
Regulamin nie ogranicza praw przysługujących Konsumentom na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa kraju ich zamieszkania.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Klienci zarejestrowani zostaną powiadomieni o zmianach drogą e-mailową, z możliwością wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od momentu poinformowania. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian będą realizowane zgodnie z treścią Regulaminu obowiązującą w dniu złożenia zamówienia.